درباره ما

درباره ما

با شرکت بوژان آشیانه سازان هوشمند بیشتر آشنا شوید.
بشکو-خانه هوشمند-اسمارت هوم-bms-smart home-bashco

شرکت بوژان آشیانه سازان هوشمند تحت عنوان تجاری(برند)بشکو با بیش از 13 سال سابقه فعالیت علمی و عملی غیر رسمی و بیش از 5 سال سابقه رسمی در زمینه الکترونیک،به عنوان برترین تولید کننده تجهیزات هوشمند سازی ساختمان در کشور و به عنوان اولین و تنها دارنده گواهینامه دانش بنیان برای تولید تاچ پنل های هوشمند،و منتخب بیست و سومین دوره نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان تهران با بیش از 50 نفر پرسنل فعال،برگ زرینی بر پیشرفت های علمی-صنعتی کشور عزیزمان محسوب می گردد.

چشم انداز

شرکت بشکو با تکیه بر دانش خود در زمینه طراحی،تولید،نصب و راه اندازی انواع تجهیزات هوشمندسازی ساختمان و مدیریت یکپارچه ساختمان (BMS) و همچنین طراحی و اجرای پروژه های متعدد دولتی،نیمه دولتی و خصوصی،با قابلیت ارائه راهکارهای متعدد و همچنین ساخت تجهیزات هوشمند سازی،در راستای پیشرفت صنعت کشور،آماده همکاری با اصناف و اشخاص در زمینه های مدیریت مصرف انرژی،کنترل و پایش سیستم های مدیریتی در ساختمان ها و بلندمرتبه ها،بهینه سازی و اصلاح الگوی مصرف،نصب، تعمیر، بازسازي و پایش سیستمهاي هشداردهنده امنیتی و …می باشد.

لذا در همین راستا چندین تفاهم نامه همکاری مشترک با شرکت های بزرگ و معتبر به امضاء رسیده و امید است تا با پیشرفت های صورت پذیرفته در نیاز مضاعف جامعه به این صنعت نوظهور و کارآمد،گامی ولو کوچک در ارتقاء و پیشرفت فناوری صنعتی در کشور عزیزمان ایران بر داشته شود.

همچنین این شرکت با نگاه به بازارهای فرامرزی و با هدف قرار دادن کشورهای حاشیه خلیج فارس،عراق ،سوریه و ترکیه،در صد توسعه و گسترش آوازه خود در آن سوی مرزهای کشور می باشد.

سوالات متداول

سوالات متداول

برای همکاری در فروش در ابتدا باید نحوه همکاری مشخص گردد،یعنی متقاضی در ابتدا می بایست مشخص نماید که در چه مرتبه ای قصد همکاری دارد،به عنوان مثال به عنوان مثال به عنوان عامل فروش،به عنوان نماینده خرده فروش یا به عنوان نماینده توزیع.برای این منظور در ابتداء فرم مربوط به درخواست دریافت امتیاز نمایندگی را تکمیل نمایید.

با مراجعه به صفحه فروشگاه اینترنتی بشکو،تمامی محصولات موجود و قابل عرضه به همراه قیمت،در دسترس قرار دارند.

یکی از بزرگترین مزایای رقابتی محصولات بشکو،نصب و راه اندازی اسان می باشد که در مقایسه با برندهای مشابه،سهل النصب بودن آنها را به اثبات می رساند.

همچنین برای مشتریانی که کالاهای خریداری شده را برای نصب در مکان درحال ساخت مد نظر دارند،این امکان وجود دارد تا با استفاده از خدمات مشاوره رایگان ما،ب ساده ترین شکل ممکن مراحل نصب و راه اندازی اولیه را انجام دهند.

در آخر در صورتی که مشتریان گرامی تاکید بر نصب و راه اندازی محصولات توسط کارشناسان شرکت را داشته باشند،می توانند با پرداخت 10 الی 15 درصد از مجموع فاکتور،درخواست کارشناس فنی نموده و این کار توسط واحد خدمات پس از فروش شرکت بشکو انجام گردد.

بشکو به دلیل طراحی و تولید صفر تا صد محصولات،این امکان را دارد که محصولات را با توجه به خواسته های مشتریان عزیز،محصولات را سفارشی سازی نماید.

پروتکل های در نظر گرفته شده برای این محصولات در دو بخش بی سیم و با سیم می باشد که در قسمت بی سیم با پروتکل وای فای و در قسمت باسیم با پروتکل لن کت 6 در نظر گرفته شده و بسته به سفارش مشتریان گرامی امکان ارتباط محصولات با پروتکل های دیگر نیز میسر می باشد.

درحال بارگذاری ...